Sergi Arranz-TerrassaFC

El Terrassa desaprovecha un 2-0 y acaba empatando ante la Grama

Terrassa FC 2 – FE Grama 2

El gol de Cristóbal en el minuto 96 arrebata la victoria al Terrassa

Qué cruel es el fútbol. Nadie en el Estadi Olímpic se podía imaginar en el minuto 32 del primer tiempo que el Terrassa acabaría empatando un partido que iba ganando 2-0. Los hombres de Cristian García, finalmente, no pudieron aguantar la victoria y volaron tres puntos del Àrea Olímpica. De nada sirvieron los tantos de Serramitja y Arranz; el doblete de Cristóbal permite a la Fundació Esportiva Grama salir, momentáneamente, del descenso.

El partido comenzó bien para los intereses del Terrassa FC. Sergi Arranz peleó un balón con la defensa, lo ganó, se internó en el área y puso un pase para que en el segundo palo rematará a placer Marcel Serramitja. Era el 1-0 y el Olímpic sonreía. Segundo tanto de Serramitja con la camiseta roja.

Poco tardó en marcar el segundo el Terrassa FC. Concretamente, en el minuto 32. Fue Sergi Arranz, quien ya había dado la asistencia del primer gol, el que ponía el segundo tanto en el marcador. Fue tras una gran jugada de Guti por banda izquierda. El lateral subió la banda, combinó con Balboa y puso un centro al corazón del área para que el killer egarense controlara y batiera a Toni Teixeira con la tranquilidad de quien vuelca el cartón de los cereales al interior del tazón a la hora del desayuno. Con este ya son 10 los goles de Sergi Arranz en liga.  Sigue siendo el máximo goleador de Tercera empatado en su duelo particular con Manuel Salinas.

Parecía que el resto del partido sería placentero para un Terrassa que estaba siendo superior. Nada más lejos de la realidad. Faltando cinco minutos para el final de la primera parte, penalti sobre la Fundació Esportiva que su delantero, Cristóbal, se encargaría de transformar. La segunda parte, la Grama rozó en varias ocasiones el gol y fue superior. El Terrassa pudo aguantar el resultado… hasta el minuto 96. Córner a favor de la Grama y Cristóbal es capaz de saltar por encima de todos para rematar a bocajarro y establecer el 2-2 definitivo.

Un empate que deja con malísimo sabor de boca al Terrassa FC. Los de Cristian García son sextos, con 30 puntos. Han perdido la oportunidad de empatar a puntos con el cuarto con 32. La Grama, como decíamos, consigue salir del descenso gracias al punto obtenido.

Terrassa FC: Ortega, Yayá, Pallàs, Sergi Valls, Guti, Imaz, Carreón, Serramitja, Daisuke, Sergi Arranz, Balboa

FE Grama: Teixeira, Juan Carlos, Martí, Chica, Ñito, Cristóbal, Omar, Canelada, Duarte, Adri

Árbitro: Robas Bondia, Héctor (Baix Llobregat). Ha amonestar els locsls Serramitja, Imaz y Carreón; y a los visitantes Chica, Hayek y Oliver. Ha expulsado al visitante Miquel Cazorla con roja directa.

Estadi Olímpic

  Share:

Author: Alejandro Criado

Redactor d’esports (i del que calgui) a Terrassa i a Sabadell. Em podeu trobar a Twitter @criadovalverde

1 comment

Ahir, amb un àrbitre imparcial, el matx hauria acabat 2-0. Però un àrbitre es pot carregar un matx (esperem que no es carregui un projecte il·lusionant). Al final, Terrassa 2 – “Robas Bondia” Grama 2. El penal del 2-1 va ser escandalosament inventat. Va recordar els dos penals de la promoció contra l’Ontinyent, amb dos àrbitres probablement alliçonats per una reunió federativa a Ontinyent poc abans de la promoció. I per acabar-ho d’adobar anuncia 5 minuts (exageradíssims) de prolongació (sort que cal anunciar-los, perquè així queden en evidència els prevaricadors) i, sense cap motiu, allarga el que calgui fins al 2-2. A més, ni dissimula (podria haver deixat treure de centre i una última jugada als egarencs, però és clar, probablement tenia por que s’estronqués la seva funció). En resum, Héctor Robas Bondia entra en la història dels pitjors àrbitres i dels grans escàndols contra el terrassisme. Ahir Robas Bondia va trencar, de forma presumptament malintencionada, moltes il·lusions, però ha deixat tacada per sempre la seva imatge i ha perdut la seva credibilitat. Els terrassistes no hem de deixar que aquesta flagrant injustícia ens desanimi, i hem d’estar més units que mai.

Deixa un comentari

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada